Blogvertiser

Balmani!

Två veckor kvar till balen och jag har inte hunnit med allt. Idag har vi varit och testat frisyren, hur den kommer se ut och så. Imorgon ska vi köpa en slips till Mattias som ska gå med Sanne, och jag ska nog köpa bättre band till min klänning då också. Och så måste jag köpa gelkuddar till mina hööööga skor :P Vart man nu hittar såna i Gällivare. Och så måste vi höra om Jörgen kan köra oss med sin bil. Sen tror jag nog att jag är klar med allt. Jag har haft världens mardrömmar om balen, fem minuter kvar, ingen dejt, klänning eller frisyr. Det är nog mer ett stressmoment än en kul grej. Menmen, det kan ju också vara kul att få göra sig riktigt fin nångång :)

/ Therese
2009-05-26 @ 23:58:15 Våra dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0