Blogvertiser

Påsk

Är det inte typiskt att man ska bli sjuk när det är lov?
Hursomhelst, vi var i stugan, i Torneträsk. Och redan andra dagen trodde jag att jag skulle dö av lunginflammation. Fast det var visst bara influensa. Fast det skulle ha gått över vid det här laget sa doktorn. Men det har det inte.
Helgen i träsket bestod av:
Magsjuka för vissa (inte mig)
Tjurande vid korvgrillning som resulterade i att nån fick sitta i röken i en halvtimme
Skoter
Gnälliga ungar
En katt som inte vill klättra i träd
En katt som inte heller vill gå ner från trädet
En liten söt 1-årig kusin i famnen hela tiden
Kraftig smärta i hals och lungor
Influensa
Kort sagt, en lyckad helg :)

Tyget till min balklänning har kommit, det är en riktigt fin lila färg. Men min sömmerska har opererat tassen så jag måste hitta nån annan som kan sy.
Det får bli allt för idag, nu måste jag vila mig. Ha det bra
/ Therese
2009-04-09 @ 13:41:40 Dikter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0